کسب و کارهای تخفیف ورزش و تفریح

کد تخفیف ورزش و تفریح

نت برگ
تورهای مسافرتی

جهت استفاده از تخفیفات تورهای مسافرتی بر روی “ورود به نت برگ” کلیک کنید

نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

%۵۰ تخفیف ۱۴ روز مانده
یزد تخفیف
پیشنهادات ورزشی و تفریحی

جهت استفاده از تخفیف پیشنهادات ورزشی و تفریحی شهر یزد بر روی “ورود به یزد تخفیف” کلیک کنید.

%۵۰ تخفیف ۷ روز مانده
پول تیکت
رزرو استخر

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %۳۰ تخفیف اولین خرید پول تیکت با سقف تخفیف ۷ هزار تومان بهره‌مند شوید. با رفتن به پول تیکت، ابتدا شهر خود را انتخاب کنید و لیست استخر های تخفیف دار شهرتان را ببینید. برای ورود به وبسایت پول تیکت بر روی “ورود به پول تیکت” کلیک نمایید.

۳۰% تخفیف ۲۳ روز مانده
نت برگ
انواع تفریح و سرگرمی

تا ۹۶ درصد تخفیف برای انواع تفریح و سرگرمی در نت برگ   نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را […]

تا 90 % تخفیف 29 روز مانده

بُن پُن تفریحات شما را لذت بخش تر می کند.

بُن پُن با ارائه کدهای تخفیف رایگان در حیطه انواع تفریح و سرگرمی، رزرو استخر، تورهای مسافرتی و… از طریق اپلیکیشن های نت برگ، پول تیکت، یزد تخفیف و… در نظر دارد که بتواند برای اوقات فراغت شما، تفریحات سالم با هزینه هایی پایین فراهم نماید و لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد.